Prylutmaningen 52 veckor / vecka 33

 Nu kör jag ett inläggs-race med veckoutmaningar! För som sagt, även fast jag inte bloggat dem har jag gjort dem. 

Jag fick totalt hjärnsläpp när jag gjorde denna utmaning för jag slängde "orginalet". Jag har istället ritat den så ni får se hur den så ut! ;)



Så vad är nu detta undrar ni? Jo det är en sladdhållare. Man lindar alltså upp sladden runt "hjärtat" och så kan man bara slänga ner den i tex väskan utan att det blir sladdkaos. Den jag köpt var i röd plast och hade formen av ett hjärta.


Den nya sladdhållaren. I läder.


Inget mer sladdkaos.

Jag betalade ca 30 kr för originalet och ca 2 kronor för min version. Denna vecka sparade jag även tid, för det tog kanske tio minuter att göra min sladdhållare medans det kanske tog en timme för den köpta (ink. resetid).

Inga kommentarer: