Prylutmaningen 52 veckor / vecka 30

Ojoj, jag har halkat efter lite med att blogga utmaningarna! Men de får komma i sin egen takt. 

Denna veckas utmaning blev ju färdig för en halv evighet känns det som!
I somras köpte jag äntligen en kamera (bara av att skriva detta så får jag fjärilar i magen är så satans glad). När man köper en kamera får man typ alltid med en kamera-band.

(jag menar alltså ett sånt här)


Fult band i äkta fuskläder, aka plast.


Så här blev min version. Ett läderband fodrat med loppat (egentligen fått) Josep Frank tyg. Att det skulle vara text på bandet visste jag från början. 


Den perfekta raden 


pryder bandet. Den melankoliska känslan den låten ger är perfekt för fotografering.


Ok, jag har ju inte sparat pengar på denna utmaning eftersom jag fick det första bandet gratis. Kostnaden för mitt band är ca 15 kronor. Och tid. Precis som vanligt. Varje litet hål är handgjort. 

Och, ja. Jag är som vanligt supernöjd!

Inga kommentarer: