Jag säljer Tiger Baby




För något år sedan startade jag och min hjärtevän Maria en blogg, Tiger Baby. Vi hade ett mål, nämligen att sälja egenproducerade Tiger Baby produkter. Det har gått långsamt men säkert framåt. Vi startade också bloggen för att visa ett sätt att leva, nämligen efter Tiger Babys motto.

"Jag är en Tiger, baby.
Jag väljer att med styrka, ärlighet och mod
känna lycka och sann kärlek."

Mottot lever vi fortfarande efter men vi känner att vi inte vill dela vår vardag på samma sätt som tidigare. Så bloggen har vi stängt ner. Men märket Tiger Baby kommer att leva vidare, främst genom mig. Jag kommer att starta en ny sida där Tiger Baby märket får leva vidare. Tills den sidan är uppe säljer vi Tiger Baby prylarna här så länge! 

 Är du en Tiger? 

Alla Tiger Baby produkter är helt handgjorda.

 Alla tryck och sömmar är gjorda av oss. 

Alla priser är ink. frakt.

 Tiger Baby totem-väska





 Tiger Baby totem-väska. Finns i svart med guldtryck, rosa och orange/gul med svart/guldtryck. Väskan är ca 28*33 cm. 
Pris 100 kr.





Tiger Baby scarf


 Passar både för vuxna och barn. 
Måtten är ca 48*48cm.
Pris 150 kr ink frakt.


Tiger Baby vimpel


Tiger Baby vimpel med guldfransar. 
Pris 100 kr.

Inga kommentarer: