Veckans prylutmaning / vecka 22

Denna veckas utmaning har jag verkligen sett fram emot!

Prylen jag bytt ut har man i trädgården, nämligen denna:


 Och ni ba, vad fasikens är det? Jo det är en växt-klättrar grej.  Man sätter ner den vid växter som behöver lite extra stöd i livet.


Detta är den "nya" växt-klättrer grejen! 

Men hur gick det till?
Jo, jag fick tag på en sån här, en som kan det där med att svetsa (aka min man). Sen berättade jag hur jag ville att stödet skulle se ut.



Skyddshjälm på!


Att inte få titta på svetsljuset, en omöjlighet!




Nöjd svetsare!




Så här används alltså växt-klättrar grejen.


Ny växt-klättrar grej.




Tanken är ju att freds-tecknet till slut ska bli helt täckt av grönt. Jag har valt att sätta blå ärtor vid foten av tecknet så det kommer förhoppningsvis bli stänk av blått också!

Peas out!
  
Och denna ide´ har jag snott rakt av. Härifrån.

Inga kommentarer: