När pryldjävulen har en (läs mig) i sitt grepp

Jo, ibland händer det. Pryldjävulen får mig i sitt grepp. Och just nu är jag fast i det där jäkla greppet!

Igår träffade jag min vän Maria. Hon bara skrattade åt mig. För jag bara babblade på om Tradera aktioner hit och prylar dit som om jag inte har ett typ löfte till mig själv att inte shoppa...

Men nästan allt jag köpt de senaste dagarna är second hand.
Och jag lyckades vinna alla Tradera auktioner jag tjatade om. Jippie! Hur ofta händer det liksom? Och dessutom ganska billiga allihop!


Och som ni ser var jag ju tvungen att ha allt detta. En duk med rosor, en läderväska, virkat band med rosor och en Tiger amulett. Ni som känner mig fattar!

Men nu, nu ska jag slita bort den där attans pryldjävulen och hålla mig på mattan. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: