Prylutmaningen 52 veckor / vecka 5

Jo asså, jag är redan färdig. För jag tjyvstartade i söndagskväll, och fastnade liksom direkt, det gick så snabbt så igår kväll blev den färdig. En liten påse för leksaker.






En liten flugsvamp fick fäste på påsen. Gölligt tycker jag!

Summa sumarum

Den plastiga påsen köpte jag för en massa år sedan, så jag kommer inte exakt ihåg vad den kostade. Men jag gissar på 70 kr. Tog väl ungefär 5 minuter.

Den virkade påsen är gjort av ett loppat garn. Garnhärvan kostade 5 kr och jag använde bara hälften så 2.50kr. Vi kan lägga på ca några kr för det röda och vita garnet, så den totala kostnaden blir ca 5 kr. Tiden jag la ner? Ungefär 3 timmar (jag repade upp och förbannade mönstret 100 ggr innan jag började freestyla. Så om jag skulle hittat på från första början skulle det nog bli ca; 1 1/2 timma.

Plastiga påsen     70kr, 5min
Virkade påsen      -5kr, 3tim
                          +65kr, -2tim,55min




Inga kommentarer: