Utvärdering första Prylutmaningen

Prylutmaningen måste ju utvärderas som vilket modernt projekt som helst. 

Först och främst är jag så glad att det var några stycken som ville vara med. 

Men jag tror till nästa utmaning, för det blir flera, så ska jag försöka att göra det lite mer styrt. Typ en utmaning för "prylar man kan hänga på väggen" eller "barnleksak ålder 2-3år" o.s.v. Lite mer styrt men lite enklare att bestämma vad man ska bidra med. 

Om man beslutar sig för att delta måste man vara beredd på att man kanske får någon "pryl" man inte vill ha. Det är den enda risken måste man ta. Och om man deltar i Prylutmaningen måste man ta lite eget ansvar, t.ex. att höra av sig till den person man ska skicka sitt bidrag till. Det har inte fungerat denna gång, jag väntar fortfarande. 

Och att lägga slutdatum precis innan jul var ju inte så smart heller, nu i efterhand.

Ja, lite så tänker jag. 

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Hela Konkarongen sa...

Jag är jätteglad att det blir fler utmaningar eftersom jag missade denna omgång. Tydlighet är bara bra, så tummen upp från mig! :)

/Karin

Fifi sa...

Asså jag tycker att hela den här grejen är så grym! Jag har dock inte haft tid att följa den ordentligt och jag kände att jag varken hann eller vågade delta den här gången. Men jag hoppas på nästa!