Prylutmaningens Adventskalender



Ja, så klart vi ska ha en adventskalender här på Prylutmaningen!
Jag älskar ju att skapa och att dela med mig och hur cheesy det än låter så hör ju det verkligen julen till. Att dela med sig alltså. 

Så varje vecka delar jag med mig av mina alster till er läsare. Fyra "luckor" blir det alltså. Och eftersom första advent är redan nästa söndag blir alltså första luckan denna vecka. 

Bakom veckans lucka gömmer sig detta
Fem små julsvampar. Att hänga i granen eller som en girlang, det är upp till dig! 

Vill du ha en tidig julklapp på posten så skriv en kommentar i kommentarsfältet där du delar med dig av din favorit diy/pyssel/skapar blogg. Jag drar en vinnare 2/12 så senast den 1/12 vill jag ha din kommentar! 

(inspirationen till svamparna kommer härifrån)

Lycka till!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag gillar pastill.nu . Mysig pysselblogg tycker jag. Kram! /Maria

Unknown sa...

Ja, det är en bra blogg :) , Kram