Pryl-tävling!

Vi kör en tävling tycker jag. En pryl-tävling. 


Origami och textil, mina två favoriter. Så när jag hittade en tutorial till textil-origami-fjärilen blev jag helt salig!







Vill du vinna den lilla tavlan? Berätta i kommentarsfältet vilken handgjord pryl som är favorit hemma hos dig. Länka på din blogg eller gilla på Facebook och du är med i tävlingen. Senast lördag den 20/10. Så drar jag vinnare på söndagen.

Lycka till! 

(detta är alltså inte ett bidrag i den stora Prylutmaningen)

1 kommentar:

Hela Konkarongen sa...

Åh, sån fin tavla vill jag vara med och tävla om!

MIn bästa handgjorda pryl hemma är en kattmatsburk som en väninna på gymnasiet gick loss på. Den har fungerat som ljuslykta, blomkruka och nu pennställ. Så himlans schysst i sin enkelhet.

Lägger upp en bild på bloggen och länkar samtidigt.

Hoppas! Hoppas!

/Karin